Jag tycker det är så spännande

att möta människor.
Det är en stor del av mitt jobb.
Att se människor mötas och att göra möten möjliga.

Jag tycker också det är kul att lyssna på hur människor uttrycker sig.
Jag kan ibland, ofta, skapa egna ord som jag tycker är helt glasklara men kanske tycker inte mottagaren tycker det.

Idag fick jag höra :
"..han har hela huvudet fyllt av olika mappar, välsorterat och välstrukturerat.."
Jag fattade precis.
Klockrent.
Och det stämmer dessutom..

Jag tänker mycket, faktiskt, det kanske förvånar en och annan men så är det.




Kommentarer
Postat av: malin

självklart tänker du mycket - det märks :) du är en tänkare och en kännare... och en goding :) men välsorterat och välstrukturerat - vem kan ha det såå i huvudet? not me -never :) kaoskaoskaos :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback