Ibland får man tänka om..

dagen började med go frukost, ja ni vet med GP och kaffe, hela kittet.
Plötsligt kommer en glad Cornelia ner och säger att hon har blivit uttagen i f-15 laget!
Hon ska få spela Göteborgs Cup.
Vi trodde att vi bara skulle jobba där, inte få se henne spela.

Det var bara att tänka nytt, tänka om.
Iväg for vi hela familjen.
Felicia släppte vi av på Hjalmar.
Hon skulle till Zelma hästen.
Vi andra fyra drog till Kviberg och där blev vi kvar till klockan sju.
Jag vet inte hur många hamburgare vi har grillat idag, Antonio och jag men många var det.
Kevin fixade och trixade också han
och in emellan fick vi se Cornelia spela.
Först mot Jitex.
Förlust.
Sen mot Kärra.
Förlust.

Imorgon är det en match.
Vi såg kusin Hugo spela match, två vinster fick vi se.

Och ett besök hos sjukgymnasten!
På en lördag.
Cornelia och Kevin ska dit.

Felicia jobbar..ja hon har fixat inför treornas balkväll.
Nu är hon ute med en kompis.

Vi har legat i soffan sen vi kom hem och luktat brandrök!
Hajk!

Tittat och röstat på Anton i Lets Dance!
Hur han inte kunde få full pott för deras bugg är för mig en gåta.
Tur att jag har röstat desto mer :O)
Tony är nog bara avundsjuk och därför snål med poängen!

Kram!

Imorgon är det upp med tuppen för matchen är klockan nio!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback