Första middagstipset har kommit!



TAck Eléna!
Perfekt , detta låter jättegott och något jag tror familjen skulle gilla.
Jag lovar att fota det när jag har lagat till den så att du kan få se.
Hoppas allt er bra med dig och Janne!
Kram!!


Heja Sverige 3-1!!!! När min fantasi tryter gör jag "Strindbergare". Stryk senap på ena sidan på lövbiff, tryck lätt ner fint hackad lök och pudra över lite mjöl och tryck till - för att "binda" löken i senapen. Stek den sidan först tills den är gyllengul, salta o peppra, vänd & stek andra sidan. Stektiden är ca 1-2 minuter/sida. Serveras med stekt potatis och sallad. Vispa ur stekpannan med lite vatten så får du en god sky till lövbiffen. När denna rätt finns på veckomenyn blir alla glada :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback