Nu är det snart dags

att krypa upp i soffan.
Cornelia mötte mig i stan, vi skulle till sjukgymnasten Mia.
Cornelia går där en gång i veckan för sin axel.
Jag vet inte om jag har berättat vad som hände henne i september.
Det är iaf orsaken till att hon går där.
När vi var klara så var det inköp av fotbollsskor som stod på tur.
Stadium, Fredsgatan var nästa anhalt.
Smala fötter är inte alltid enkelt att hitta skor till.
ADIDAS är hennes favvomärke,
vi hittade ett par med lila inslag.
699 kr var inget att klaga över.
SYND bara att vi hade fått ett fint erbjudande hem i brevlåda, både % och hundra kronor i rabatt!
Ja ja..
Lämnade henne på WARTA.
Hem och börja med middan.
Hämtning i stallet och sen i stan.
Hem för att äta middag.
Den stod färdig och klar, väntade på oss.
Köttfärslimpa med goa tillbehör.
Nu ska jag snart se finalen av Biggest Looser!
Jag skulle gärna åka iväg på ett sådant träningsläger.
Om någon har tips på var man kan vara med så tar jag tacksamt emot dem.
Ha det gott.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Camilla



Jag ledig o imorgon imorgon, har du tid för en fika?

KRAMIS

2012-03-30 @ 08:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback