Lördagkväll

och jag ska strax lägga mig.
Imorgon ska jag upp med tuppen, taxitjänsten kallar.

Idag åkte jag för att jobbe men efter att ha väntat i 40 minuter på brukaren gav jag upp och åkte hem.
Regelboken säger att vi ska vänta i trettio.

Jag åkte hem,
drack kaffe och sen for vi till stan allihop utom Felicia som jobbade.
Vi har handlat en del födelsedagspresenter.
Kevin har köpt jeans och en härlig tröja.
Sen , sen bar det av mot Ullevi.

Allsvensk premiär

GAIS - BK Häcken

Det blev oavgjort- en ganska tråkig match måste jag säga- men kul att säsongen har startat.
Vi åkte sen till RedLion på Mariaplan där vi åt en go middag,
här mötte vi Felicia.

Hem.
Mörkläggning, Earth Hour.
Vi kompromissade genom att stänga av alla standby saker och sen såg vi på tv.
Final i Gladiatorerna.
Jag funderar på att anmäla min brorsson Magnus. Han skulle gilla det ...

En fantastiskt härlig dag som avslutades med att Antonio sa att vi hade vunnit på V75!
Vi spelar med Sonja& Perra och Stiggon.
Det blev 4644 :- att dela på!
Gött jobbat Antonio!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback