Lördag förmiddag och

här sitter jag i nattlinne med en kopp kaffe på bordet framför mig.
En dag som jag kan fylla med vad jag vill ligger framför mig/oss.
Härligt.
Ja, lite taxikörning är det förstås på schemat.
Stallet och fotbollsträning.



Hål i mina favvostrumpor!
Tur att jag har fått nya av moster.




På detta fina ställe har våra ungdomar jobb!
Jag är så glad för deras skull.
Det är svårt att få ett jobb
och detta är ett helt eko-reko-jobb!
Lärorikt.




Kevin och söta Maja!

Idag välkomnar vi hem klanen Åström - Meuller -Jonsson hem från Kanarieholmarna.

Nu skidskytte.

Tantvarning..

<3


Kommentarer
Postat av: moster

Kan du lägga sockan i en påse så ska jag stoppa hålet enligt gammal tradition j jag har kvar strumpstopparn eller vad den heter. Kram

2012-03-18 @ 19:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback