Fredag!

tiden går så fort, ibland känns det som om jag inte hinner med.
Veckan började med kalas, vår Felicia fyllde 18.
Myndig.

Det har varit skola i två dagar nu.
Det är mycket som ska in .
Jag ska träna på nya saker.
Tänka nytt, Tänka om.
Det är inte lätt att lära gamla hundar sitta ;O)

Jag har skadebesiktigat vår nya bil!
INTE kul att någon kör på bilen när den står parkerad utan att tala om det för oss.
Det kostar pengar och tid.




På vår tredje dag tillsammans händer detta!
Grå har ont.

Jag har ätit goda frukostar.



Grekisk yoghurt med hallon, valnötter och lite honung. GI-macka.

Jag har inte köpt några blommor denna veckan för den jag köpte för två veckor sen står fortfarande fint i sin vas.

Den hade jag köpt på Floristkällaren på Södra Larmgatan.
Kika in hos de duktiga tjejerna.



Detta foto är taget utanför Johannebergs Blommor i hörnet av Magasinsgatan/Kungsgatan.
Att gå in här är som en lisa för själen.

Nu är det tjejkväll här hemma.
Antonio är på aw och Kevin är hos en kompis.

Nu ska vi se The Voice.

Kram


Kommentarer
Postat av: malin

mmm... fredag - världens bästa dag i hela veckan :) kram, trevlig helg vännen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback