Smått och gott 2!

Ibland kan fingrarna dansa lite väl fort över tangenterna och vips så är något publicerat som inte ens var skrivet..
 
I tisdags hade vi Mildred och Trond på middag.
De bor i Norge och de brukar hälsa på oss när de är i Sverige.
Vi ska resa till dem i Flekkefjord senare i sommar.
Vi ska fiska krabbor, riktiga matkrabbor.
Vandra.
Ha de´!
 
 
Det var så härligt att sitta ute och äta, nu när fröken Sommar kom på besök.
 
I onsdags var det 23 år sedan min moster Ann lämnade denna jord.
Jag hoppas och tror att hon fick det bra dit hon gick.
 
 
Detta är för mig vardagslyx.
Färska jordgubbar till frukost.
Mmm den ultimata starten på dagen.
Speciellt efter ett styrkepass genomfört kl 06! ;O)
 
 
Pion, doftpion, denna fick vi av grannen Marie när vi bjöd över henne på middag igår.
Hon satt ensam hemma och jobbade och hade så gjort hela dagen.
Antonio stegade över och inviterade henne.
Carbonara med mozarella/tomat sallad.
Rosévin.
Kaffe med likör från KapVerde.
Godis.
 
Hon var mätt. nöjd, god och glad när hon gick hem.
 
Ikväll har vi tittat på fotboll.
Igen.
Tränat har jag och Kevin gjort under halvlekspausen.
Cornelia har haft fotbollsträning och Felicia kom hem efter att ha tillbringat dagen/kvällen/natten/dagen i stallet.
 
Antonio är och jagar.
 
Imorgon är sista arbetsdagen före semestern.
Det har varit en ren kraftansträngning att jobba idag.
Det känns som skärmsläckaren har gått på i huvudet...
Jag ser fram emot lediga lata dagar.
Ett uppdrag kvar.
Papper som ska stökas undan.
Redovisa lite kvitton bla mitt träningskvitto..så bra att jag kan ta ut det som friskvård.
När klockan slår två imorgon fredag ska jag på lätta fötter skutta ut , mot semestern!
 
Ha det gott!
<3
 
..en fundering..vad ska jag göra när EM är över??
Hmm tur att OS inte är många veckor bort..
;O)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback