Sköna söndag!

Jag vaknade pigg och glad idag trots sen hemkomst.

Igår kväll var vi med Ulrika och Tobbe på
restaurang.

Mysigt!
Tapas e fantastiskt.
Lustigt var att Ulrika har tappat rösten.
Jag fick agera tolk och det var inte alltid så enkelt.

Vi satt länge och pratade.
De berättade om sin fantastiska resa till och i USA!

Caipirinhas var också ett gott sällskap.
Dock inte mitt.

Vi drog vidare i den kalla kvällen.
 Till ...

Här tog vi oss en öl och njöt av människorna och schlagermusiken.

Klockan blev mycket och det var dags att dra hemåt.
Ulrika och Tobbe drog sig till Park Avenue där de bodde.

Jag har en del annat att berätta men nu ser jag att Antonio snörar på sig träningsskorna så jag får avlsuta.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback