Regnig söndag

och jag har just dukat av frukostbordet!
Jag har lite fotbolls-hangover..det blir sent när jag har sett sista matchen.
Det får jag ta :O)

Antonio har åkt iväg med sin kusin Leonel.
De ska skruva och greja i Leo och Marias lägenhet.
De har flyttat till Heden!

Cornelia har gått.
Hon ska spela match idag!
Hoppas foten håller.
Hon ska börja på bänken..

Kevin ska till jobbet.

Felicia och jag ska titta på fotbollen och köra Kevin till jobbet.

Vi får se vad dagen kommer att ge.
Jag vet att jag ska ut och springa med Ditte samt köra ett pass styrka.
Idag kan jag säga att det känns i armarna att jag la till hantlar igår.
Gött!

Träningsvärk är den enda värk jag gillar.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback