Puh!

Jag får iaf veta att jag lever!
PUST!
Jag har precis avslutat ett styrkepass här hemma i köket.
Idag sprang jag inte.
Iaf inte detta passet.
Jag försöker ta igen de två pass jag missade när det var skolavslutning och igår när Kevin fyllde 16!
Jag hann helt enkelt inte klämma in det också.
Det i sig är en övning för mig.
Att förstå, inse och acceptera att jag inte hinner.
Allt är en övning, alltid lär jag mig något.
Igår var det Kevins födelsedag!
16 år.
Han är så fin, om nu någon skulle ha missat det ;O)
Jag ska visa bilder från dagen.
Dagen till ära hade vi en födelsedags-rookie med på kalaset.
Leons första kalas ever!!
Nu ska jag fixa mig för att sen åka med bilen till verkstaden.
Den ska lagas lagom till semestern så att vi har en fin bil att köra.
Ja, jag vet att det har dragit ut på tiden men så är det ibland.
Ingen skada skedd.
Sen idag ska jag äta lunch på stan.
Med Alvar.
En vän till mig och familjen som sen över tjugo år bor i Japan.
Han är hemma på visit.
Jag tror att han är på väg till Finland och gör en mellanlandning här.
Jag återkommer i bild och ord.
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback