Fredagsmys!

hela dagen på Björkö!
APT, kanske inte det mest upphetsande jag vet men ..det är en måste-sak , finns inget val.
Bara att gilla läget.

Vi fick god mat till lunch.
Gratinerade havskräftor med vitlöksbröd och säsongens sallad.
Det åt jag.

Seaside!

Vi firade också sju av våra kollegor som har fyllt år.
30 respektive 40!
De fick alla varsin påse fylld med godsaker, både att dricka och äta.

Vi grillade på eftermiddagen.
Det dracks vin, dock inte jag, träningen ni vet..
Pratades och skrattades.
Vi hade det kul.

Hem för att titta på fotboll.
Pratat med Lena, Fraser och Matilda på telefon.
Kul att babbla en stund.

Nu ska jag gå till sängs.

Sov gott!

..spännande saker e på g...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback