Fina träningskläder

Blommor Strl 0 Sista Storleken!






Denna fina hittade jag här!

Jag såg tjejer som sprang Göteborgs Varvet i löparkjolar.
Det såg skönt ut.
Jag gillar dessa färger och blommor e ju min grej.

Tänker att jag kan köpa mig ett par när denna träningsmånaden är över.
Ja, alltså jag ska fortsätta träna när fighten är över men kanske inte så intensivt som nu.
ELLER så är jag så biten att jag fortsätter av bara farten?!?

Imorgon blir det till att träna i arla morgonstund.
Vi ska ha planeringsdag med jobbet imorgon.
Och grill på kvällen.

Kram!


Kommentarer
Postat av: malin

wow vilken coooooool kjoooool :) det är härligt att känna sig lite snygg när man tränar, det gillar jag :)kram vännen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback