Detta är inlägg 799..

Nu är vi i Ytterby och ser Cornelia spela sista matchen före sommaruppehållet.
Jag hoppas och tror på vinst.
De ligger tvåa i tabellen.
Min träning har varit satt på undantag i ett par dagar.
Jag har missat två pass, jag får ta igen det senare.
Jag kan säga att alkohol är inte bra.
På många olika sätt men nu tänker jag på att samla på sig vätska.
Jag ska ta nya tag och jag är lite sur för att jag inte har kunnat träna men jag har också accepterat att det av tidsskäl inte har fungerat.
Jag har fått säga nej till mig själv.
Jag är iaf fortfarande sjukt taggad och jag ska hålla kvar känslan.
Idag opereras min moster, spinalstenos.
Låter inte så gott men det ska göra gott för hennes rygg.
Jag tänker på Dig!
Tok-Mia min fina vän ligger på Östra.
Du vet att du är i mina tankar.
Jag ska se om vi kan svänga förbi med lite go mat.
Hon tycker att sjukhusmaten suger..
Kram till Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback