Det känns som söndag

i hela min kropp!
Antonio och jag hade en fantastiskt kväll på Unifaun!
God mat.
Härliga människor.
Gott att dricka.
Bra musik.
Det blev..sent!
Sista vagnen hem...

Idag har det varit en del saker som har fixats.
Kläder e en sådan sak.
Felicia har varit i stallet i Säve, ridit ClearRound.
Det gick bra.
Cornelias gips tog vi bort i morse.
Det ser..inte så fint ut, hennes häl har en nyans av..blått!

Ditte släpade med mig till Skatås.
Vi körde 5 km banan.
Det räckte gott och väl för mig!
Jag har inte sprungit på tre veckor och jag har tränat styrka de senaste fem dagarna.
Min kropp är i chock tror jag.

Nu är det kväll.
Antonio är på jakt.
Vildsvinsjakt.
Hoppas han får fälla en kulting.
Det hade varit både kul och gott.

Kram!

Nu ska vi äta chokladdoppade jordgubbar.
Ett fint sätt att fira Sveriges nationaldag på.


Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Missa inte bloggvärldens största goodiebagtävling hos mig! Sponsrade priser värda över FEMTON TUSEN kronor! =) Här hittar du den och massa andra härliga tävlingar:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

2012-06-06 @ 21:44:17
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback