Niagarafallen!

Jag kan nog bara säga WOW!
Det var en mäktig och märklig upplevelse.
 
VI steg upp tidigt kollegan och jag, tog oss till ett tåg för att sedan byta till buss. Allt detta reaande tog två timmer, men det var det värt, tycker iaf jag! Enkel väg.
 
Det var fantastiskt att se detta. OM jag minns rätt så är mängden vatten som faller per minut lika mycket som en miljon badkar!!
 
Jag har fotat men jag kan inte via denna dator fixa över bilder så ni får hålla er till tåls ;O)
 
Nu har solen visat sig igen, vid fallen var det varmt och hög luftfuktighet. Regn typ! Många besökare hade regnponchos på sig.
 
Ja, denna resa börjar närma sig sitt slut. Det har varit roligt och en spännande utmaning för mig professionellt att göra detta.
Jag har prövat mina vingar och det höll!
 
Nu blir det hem till familjen och två veckors semester. När jag kommer hem åker vi till Norge för att fiska krabbor med Trond och Mildred. Det ska bli kul.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback