Kolla!

 
 
 
Mats och Antonio styckar vildsvinet som har hängt i vårt pannrum. 40 dygnsgrader har det hängt.
Nu är det klart och packeterat. Lagts i frysen.
Vi ska fundera på vilka vi ska invitera på middag för att avnjuta detta byte.
 
Jag kan inte skryta med att jag har varit huset piggaste idag...E huvudet dumt får kroppen lida..och idag har kroppen varit seg men jag säger bara VILKEN FEST!
 
Jag ska berätta för er men inte nu. Nu ska jag återgå till soffan och se EM-finalen. I detta nu verkar Spanien avgå med seger!
 
Kram

Kommentarer
Postat av: malin

jösses! där har ni kött ett bra tag...läckert :)och gott!

Svar: JA! och denna gången styckades det i delar som passar grillen bra. Vi ska göra lite korv med grannen också och då kan det vara kul med detta kött.
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback