Hej!

Jag har det bra här där jag är. Det är varmt och skönt , imorgon drar det hela igång på allvar.
Kan ni vara snälla och hålla tummarna för mig? Det kommer bli mycket jobb. Idag har det varit invigning och lite mingel.
Mycket förberedelser har vi klarat av också.
 
Jag ska ta bilder på min lediga tid så att jag kan visa sen,det kan jag göra. Jag har kollat detta med jobbets jurister. Jag vill inte riskera att bryta tystnadsplikten eller andra regler.
 
Nu ropar sängen på mig, Jag är lätt trött efter den långa resan hit. Jag nästan "dygnade"!!!
 
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: El´ena

Jag önskar dig Lycka Till och håller tummarna, fast jag är övertygad om att du klarar dig alldeles galant! Kram

2012-07-25 @ 12:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback