Håll tummarna

För Kevin som imorgon ska dra ut tanden som sitter i gommen.Imorgon får inte tandläkaren var hemma och vårda sjuka barn.
Nu har vi laddat igen, mentalt, nu vill vi få det gjort.
Jag ska vara ledig fram till tolv. Vill se att han är ok innan jag far till jobbet.

Jag upptäckte till min glädje att jag är ledig på fredag! En hel dag till mig! Hm vad ska jag göra då tro? Jag måste läsa en bok till söndagens bokprat. Jag kan inte säga att jag inte har läst. Vi flyttade fram träffen bara för att vi skulle hinna läsa..
Jag har en del som jag tänkt lägga ut på Tradera också. Saker jag tröttnat på. Vuxit ur mentalt. Saker barnen inte längre använder.
Så kul om det kan komma till nytta och glädje för någon annan.

Kram och Kom ihåg att hålla tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback