Lördagsshopping!

Vi, Antonio ,Kevin och jag tog en härlig sväng tillsammans.
Först ut var en bilfirma, där hade de två fina bilar.
Tål att tänkas på..

Backaplan nästa.
Vi skulle för Felicias räkning köpa en present till hennes kompis som ska firas ikväll.
Vi hittade det önskade.
In på butiken mittemot och där köpte jag denna top.



Halva halva reapriset, det blev inte mkt kvar att betala.
Kul.
I like.

Löparskor stod näst på tur.
Kevins är urvuxna och mina är gamla.

Vi fyndade.
Jag har för länge sen prövat ut skor på Löplabbet men då blev jag toksnål.
MEN idag, tog vi och slog till.
Varsitt par.





Visst är de fina?

Löparskor för ett pronerande löpsteg. Bra kombination av stötdämpning och stabilitet. Stötdämpade med
GEL i häl och framfot och formbar PHF i hälen ger en personligt anpassad passform. IGS (Impact Guidance System) låter foten jobba i en naturlig rörelse från isättning till frånskjut. Lätt och slitstark mellansula (Solyte) ger långlivad stötdämpning. Nytt för våren är exempelvis Heel Clutching System som innebär att stabiliseringen av hälen har flyttats till skons utsida för att öka komforten.
  • Löparskor

  • Damstorlekar; 36-42

  • För ett pronerande löpsteg

  • GEL; stötdämpning i häl och framfot

  • PHF; personlig passform

    Fattar ni? Nu kommer jag att sväva fram i spåret ;O)

    Kevin köpte ett par likadana som tidigare.
    Nike Air Pegasus 28! Världens mest sålda löparsko.

    Vi handlade på COOP och då fick denna söta vårblomma följa med oss hem.



    Samt lite gott till kvällen, Melodifestivalen ska vi se.

    Ha det gott.

    Kram!


Kommentarer
Postat av: Camilla

snygg tunika du fyndat, precis i min smak! fy på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback