Ledig idag

Det är skönt att vara ledig i några dagar. Jag kör några längre dagar ibland så kan jag vara ledig vid något tillfälle. Perfekt att kunna önska sitt eget schema.

Idag lyser solen och allt damm syns men jag bryr mig inte. Jag har ingen lust att engagera mig i dammet. Det får bli en annan dag.
Jag och Cornelia har rastat Zigge, det var skönt att promenixa i solen, under jackan hade jag pyjamasen på :O)
Frukosten idag var som på en helg, lång ,god och med gott sällskap. Och GP.
Jessica och Jimi är i stan, vi har längtat efter dem, kul att se magen som växer. Undrar vem som bor där inne?
Jag tror det är en....nej, jag vet inte.
Antonio och jag vaknade tidigt, som två pensionärer. Konstigt att man inte kan sova när man är ledig.
Vi ska iväg på en del ärenden och sen i eftermiddag blir det kalas. Simon har kalas idag.Han fyllde 4 förra veckan men då var de sjuka så det blev inget kalasande men idag blir det av.

Ikväll blir det The Voice och kanske en film, jag hade ju lovat mig själv att se fler filmer i år.

Ha det gott.

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback