Kul med kurs!

Tänk att vi fick en alldeles egen kurs med Frida.
Hemma hos henne.
Cornelia, Julia, moster Maggan och jag.
Vi pratade kamera.
Många ord.
Många begrepp.

Det är så lätt att använda den "gröna rutan"
låta allt ske automatiskt men varför har jag då en systemkamera som jag kan jobba med?!?
Nu har vi fått läxa och vi ska ut och pröva våra nya kunskaper.
Vi tog en promenad upp till Masthuggskyrkan där vi fotade.
Men med en del motiv behövs inga kunskaper för det är omöjligt att misslyckas.
Söt som socker till och med med snorig näsa!
Finaste sonen i världen är denne kille.
Inte bara en vacker utsida utan en fantastisk insida också.
Kevin med sin guddotter Maja!
På en annan blogg lär det komma bilder tagna av Cornelia.
När vi hade plåtat klart stod en god middag på bordet made by Stefan!.
Vilken avslutning på denna helg.
Vi har "vänner-boostat"
Igår ringde telefonen och hips-vips var vi hembjudna till våra vänner grannarna på ost & vin & melodifestival.
Mycket trevligt.
Spontant, we like!
OCH jag har fått nya fina raggstrumpor men de får ni se en annan dag. Jag har inte fotat dem än.
Dem jag fick i julas har ett hål under foten, jag har använt dem kan man säga.
Kram!
<3  <3  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback