Jag har fått en present

Nu kommer mitt hår aldrig mer att likna ett ösregn
Jag kommer att ha volym och det kommer att vara snyggt.
Jag har fått en fön!
En riktig.
Nu kan jag kasta den jag en gång på stenåldern fick av Nene.
Det var när hon hade salong i Majorna. Det var en evighet sen.
Det var en resefön, håret blev torrt men inte mycket mer.
Men nu, nu kan jag föna, forma och fixera med kall luft.
TACK! till fina syster-yster och Perra!
Det ska bli kul att blåsa håret nu, det kanske blir så fint som när jag gör det hos Er!
Jag har haft en rolig dag.
Jag kan inte berätta allt då en del tillhör jobbet och där råder tystnadsplikt.
Fikat hos Moster och Morbror, där fick jag mysa med sötaste Maja.
Hämtade Felicia i stallet där jag hade lämnat henne imorse halv åtta.
Hon har jobbat.
Cornelia hämtade jag efter träningen.
Hem för att hämta upp Kevin, vi åkte till Backaplan för att byta hans skor.
De var större, de vi köpte men inte tillräckligt mycket större.
Tur att vi upptäckte det innan han hade sprungit med dem.
OCH i kassan fick vi frågan om vi ville se på handboll idag.
Om vi ville?
Självklart, så i detta nu sitter Kevin och Antonio i Scandinavium och tittar på
IK Sävehof mot Zagreb!
Champions league match.

Middagen har ni sett på bild, jag kan tala om att den smakade underbart gott!

Dammsugaren har luftats och golvmoppen likaså, nu får de hoppa in i garderoben igen.

Ska fixa några små saker sen blir det tv-kväll.
Imorgon ska Cornelia och jag på äventyr!

Efter 21 månader ska tandställningen ut!
Äntligen,
får vi se resultatet.

Första tiden är på morgonen sen ska hon hem och vila för att senare på eftermiddagen ta bort del två.

Ha det gott!

<3

Kommentarer
Postat av: Camilla

ska pyssla ett kort till min älskling! ;) men först väntar gudstjänstförberedelser lite segt men men

Postat av: malin

ojoj - jag var inte borta så länge... men jösses vad du har hunnit blogga :) jag läser ikapp och njuter av dina ord - kraaam

2012-02-13 @ 21:58:44
URL: http://mallafors.blogspot.com
Postat av: Sonja-Lis

Varsågod, hoppas att den är bra. Kram

2012-02-15 @ 19:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback