Fredag!



Idag ska vi ha gäster på middag.
Fam. Blume-Dillner.
Det ska bli mysigt.

Antonio förberedde maten igår.
Det blir...nej, det kan jag inte berätta nu det får vänta.


Breadsticks med pesto och parmesan blir det till drinken.

Chockladfondant till efterrätt med färska bär.

Italienskt rödvin.


På vägen hem köpte jag blommor.



Krysantemum.

Jag har en favvoaffär som ligger på Södra Larmgatan,de har mycket fint.

Jag köpte lite kolijox och gjorde fina ljusmanchetter.



Jag har faktiskt flera favvoaffärer när det gäller blommor.

Jag tror jag ska fota runt lite så att ni får se dem.

På tal om att fota...på söndag ska jag och Cornelia gå fotokurs.
Det ska bli kul, att kunna göra lite mer med kameran.
Lära mig mer.
Våga.
Pröva.
Testa.

Vi ska fota massor.


Ha en fin fredagskväll.

<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback