Mmmm igår var det fredag

Jag satt med vid anställningsintervjuer.
Det är svårt.
Klurigt.
Vi får se hur detta blir.
 
Lunch med jobbet på Lagerhuset. 
Jag åt lamm som var väldigt gott.
Harissa och med granatäpple strösslat över det hela.
 
Lite julshopping efter jobbet med Kevin och Antonio.
Några klappar blev det.
Jag hämtade mina nya glasögon också.
Två par.
Vill du se?
 
Vi åkte till Leonel och Maria för att fira hans födelsedag.
Det är så mysigt att åka direkt efter jobbet.
Mat, dryck och fina vänner.
Mys på hög nivå.
 
Väl hemma blev det sängen.
Trött.
Behövde sömnen för denna helgen innhåller så mycket.
* fotboll *
* hemleverans av årets julklapp...*
* bakning *
* glöggmys *
och ev 
* slutspel i OLKA -cup *
 
Vi, Antonio och jag har redan handlat allt nu på morgonen.
Ikväll blir det bak.
Imorgon städ och sen mys för hela slanten.
 
Det har snöat massor i natt.
Ljust och fint ute.
Jag har tänt lite ljus i trägårn´.
 
Matat och släppt ut Stefan har jag gjort också.
Stefan är grannens katt.
 
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Glasögonen vill jag SE!!!

Svar: Jag ska be någon fota mig idag. Idag har jag de mer trendiga bågarna. Jag är nöjd med båda, den andra är lite mer vuxen...När ska vi fika? Före jul!!
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback