Mmm lördag

Jag var så trött igår att jag gick och la mig tidigt. Strax efter nio låg jag i sängen, kände mig inte helt kry.
Antonio har satt upp våra nya sänglampor , det är så härligt att kunna ligga och läsa i den fantastiskt goa sängen. Julklappsbok.
Nu har jag tagit mig en blogg-runda-paus från frukosten. Jag har en liten runda jag tar varje dag.
Vill du veta vilka jag besöker?
GP ,kaffe, hunden under bordet, tonåring sover, tonåring tittar på tv och en tonåring är på spinning. Antonio handlar på Hornbach.
Mmm en bra start på helgen och en för oss lång ledighet. Jag börjar jobba igen den 9 januari.
Vi har någon sak bokad. T ex traditionen att äta tapas med Ulrika och Tobbe när de är i stan för att gå på MyDog.
Nyår med vänner.
Kevin ska packa inför sin skidresa.
Jag ska träna. Det var faktiskt det som jag skulle göra när jag satte mig vid datorn. Boka pass.
Ja ja ingen fara , jag har inte bråttom.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback