Idag är det

EXAMEN!!
 
Två års studier på 30% - fart avslutas idag.
På måndag har jag mitt första uppdrag i min nya profession.
Det är så skönt att det är klart.
Att jag klarade det.
Det har funnits en del hinder på vägen..ibland har inte motivationen varit på topp. 
 
Igår var vi ute med klassen.
Oscar och den lille på Prinsgatan fick besök av oss.
Patrik hade gjort fantastiskt goda smörrebröd.
Vi drack gott.
Snapsade, otippat men sant.
Vi skrattade, pratade.
Drog vidare mot BeeBar ..som stängde kl 23!!
Vi är openminded och traskade in på 7:ans ölhall!!
Tog en öl och sen promenerade vi i kylan till hotel Europa där vi lyckades väcka Vega.
Hon kom snällt ner till hotellbaren och tog en cider med oss.

Sen , sen var det dags att ta bussen hem.
Nöjda och glada gick vi till sängs, jag och Sara B.
Ja, vi sov i olika sängar, i olika rum, på olika våningar ;O)
 
Nu är det dags för frukost.
Lite piff och sen mot Ekelundsgatan för den officiella avslutningen.
Dit kommer Antonio, moster Maggan och kusin Mia .
 
Kram på Dig!
 
 
 
Och vi i klassen har bestämt att vi ska ses en gång om året .
 
 

Kommentarer
Postat av: El´ena

Stort GRATTIS och Lycka till! Jag har följt dig på bloggen och vet att du har kämpat. En stor kram även till din familj som stöttat dig.
Bamsekramar!!!!!!!!!!!!!!

Svar: TACK fina för de härliga orden. Ja, tidvis var det en kamp men den var rolig och nu är jag så glad för att jag inte kastade in handduken.Igår skrev jag en hel dag och det gick bra. Härlig känsla.
Kram
Elisabeth T

2012-12-07 @ 09:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback