Fredagen

började m go frukost !

Sen tog vi oss med nöd och näppe till Ekelundsgatan i tid. Tack för den stressen Västtrafik.

Väl där blev det tal och sång.
Ann-marie inledde


Nordiskas rektor började

Lärarna Eva och Malin pratade. Visade bildspel.








Vi fick våra utbildningsintyg och nya skyltar.
Lite högtidligt var det.

Lite mer tal av vår chef Mia samt tolkchefen i Jönköping.

Fika.

Det var mysigt. Känns skönt att vara klar.

Det ramlade in lite sms under dagen:

"Hurra hurra för mina duktiga kollegor som tar examen idag! Kram Ulrika K"

"Hurra hurra för mina kollegor som tar examen idag,kraaaam Åsa K-S"

"Stort stort grattis till examen! Kör hårt nu!Jobb väntar ;-) kram Madde"

"Stort grattis till examen! Du fixade det trots dina tvivel på vägen! Go känsla va :-)Nu finns det bara en väg att gå- full fart framåt mot nya utmaningar. Kram Jenny T"

"En änglalik grattis till dig,kram Camilla"

"Stort GRATTIS på din examensdag!
Hoppas du är nöjd och glad idag. Bra jobbat att plugga och jobba .Kram Nelita"

"Trevlig examen. Lisa W"

Åså grattis! Eller nu kanske jag inte behöver skriva längre? Du förstår vad jag skriver bara jag tänker tanken på att skriva? Stefan Å"


Blommor från Nelita och Elinor samt "Klanen Åström".
Poppis med flamingoblommor :-)

Kvällen avslutades hos familjen Börjesson. Fina vänner och goa grannar. Mat och dryck samt "Stefan-instruktioner".

En fin blomma fick jag med mig hem också.


Tack till er alla.

Jag är så glad att jag fick denna möjligheten ,att gå på fortbildning, att jag var modig nog att ta chansen och tacksam för allt stöd jag fått under dessa två år från Antonio och barnen.

En fantastisk fredag. På måndag väntar mitt första uppdrag i detta ny.
Kram på Er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback