Ooops måndag igen!

Första arbetsveckan gick bra. Jag kom ihåg hur man tecknar!
Jag använder sälla teckenspråk under min semester, det skulle vara om jag sprang på någon på stan eller så.
Det var en bra vecka. Fylld av jobb.
 
Helgen som gick var fantastisk. Har gjort saker med familjen, roliga och nyttiga.
Sett lite film. Ätit gott.Sett på fotboll, Cornelia spelade med damjuniorerna. Resultatet är inget vi ska prata om men hon tyckte det var kul att spela igen efter sommaruppehållet.
 
Idag började tjejerna skolan igen. Kevin har ledigt även idag.
Imorgon ska han börja på Mikael Elias teoretiska gymnasium. Han ser fram emot det med en och annan liten fjäril i magen. Det är som det ska vara.Naturevetesnkapliga programmet ska han läsa.
Cornelia får kusin Hugo som sällskap på skolan Han börjar 6-an nu.
Felica börjar tredje året på gymnasiet. Nu närmare sig vuxenlivet med stormsteg!
 
Ha det fint!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback