Fredag

och min sista semesterdag!
Igår låg Cornelia och jag på Sävvik i ett par timmar. Helt underbart. Känna solens strålar smeka min strandade-valen-kropp, höra havets vågor och känna en ljum vind. Fantastiskt!
På kvällen blev det middag på 7:ans gatukök!! Inte illa va´?!?
Idag ska vi hämta Felicia. Hon har uppvisning klockan två idag. Sen är det tack och hejdå till Madkullen för denna gång. Får väl se om det blir fler läger.
Helgen innehåller kalas och besök av vänner.
Söndag ska det städas så det är fint när jag börjar jobba och vi återgår till rutinerna igen.
Kram!
ps i natt har jag stavat mig igenom drömmarna. Riktig fingersättning och användande av förkortningar. Hmmm kanske har jag lite dåligt samvete för att jag inte har övat mer..

Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Ja absolut! Jag sticker på semester imorgon bitti men veckan efter det kan vi höras!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback