Såå skönt

att vakna!
Jag har INTE hostat inatt!
Hjärnan har fått vila...
Jag har kört en huskur, riven ingefära i kokande vatten
Sila av och drick!
Gärna starkt..det har varit som balsam för halsen.

Nu är hunden rastade.
Frukosten undandukad och jag ska fixa mig inför dagen.
Idag har jag praktik.
Det är så kul.
Svårt men kul.
Lärorikt.

Jag ska hämta mitt pass idag.
Det är nödvändigt då det ska bokas biljetter.
Spännande är det.

Snart är det påsk och det är några extra lediga dagar.
Skönt.
Jag vill läsa.
Flera böcker.
Jag hoppas att "häxan skurtant" besöker oss och påskharen så klart.
Jag vet hur det funkar nu med påskharen. Det berättade Jonatan för mig:

-Lägg ett tomt ägg under sängen , sen kommer de småå påskgubbarna och hjälper haren att fylla det med godis!

Jag litar på Jonatan så nu ska jag lägga ägg under sängen ;O)

Ut i det fina, härliga & klara vädret nu!
<3


Kommentarer
Postat av: El´ena

Härligt att du är bättre - jag ska prova din huskur nästa gång jag blir sjuk. Lycka till med praktiken och GLAD PÅSK!!!

2012-04-03 @ 10:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback