Powerwalkad

nja kanske heter det inte så men ni fattar vad jag menar.
Jag och EvaLotta gick med raska steg vår fredagsrunda.
Marie, hon sov gott hon.. ;O)
En bra start på dagen!
Idag är det skola som står på schemat.
Svenska.
Hela dagen.
Inte mitt favoritämne..jag har iaf gjort uppgiften om än det gick undan när jag skrev.
Jag gillar att skriva men inte att få det granskat utifrån kohesion!
Fredag.
En bra dag i veckan.
Det brukar betyda mys i soffan och det gör det även idag.
Let´s Dance kommer ikväll.
I like.
A lot.
Före det ska jag till stan, tänkte ta ett glas med kollegorna.
Var vet jag i skrivande stund inte.
Imorgon är det tomt i almanackan.
Det är skönt.
Ev får jag besök av en liten tjej som ska göra prinsesskort med mig.
Välkommen är hon!
Fyra dagars ledigt ligger framför mig.
På måndag ska jag dock upp i ottan.
Jag, moster, ska passa Maja!
Denna ljuvliga lilla unge.
Det MMS jag fick igår med tillhörande fråga om barnvaktande gick inte att motstå!
Hm ,kan tro att mamma Frida hade en plan med det ;O)
Ni kan få se det om ni vill.
Jag fick ett annat sms härom dagen, det var också så fint och gjorde mig så glad.
Jag ska nog dela det med er också.
Ja, ni är en fin gäng som är här inne och läser mina tankar men få av er kommenterar.
Kom igen nu!
Låt oss sätta någon typ av rekord.
Igår kom det ljuvliga bilder från Skottland.
Matilda,
Gamm´Fasters prinsessa!
Ha en fin fredag!
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback