Påskafton

i Torestorp!

Nu sitter jag i Stiggons stuga, skriver, läser en bok och äter godis.
Lunchen håller sakta på att kana neråt i systemet.

Igår vaknade jag sent, halv tio, efter frukosten bar det ut i ladan där jag gjorde bokhus.
Några höga.
Några små.
Några för liggande böcker och något för stående böcker.
Det är så kul att göra dessa, bocka plåt och kapa.

Perra har gjort ett hjärta till mig att ha ute, jag har en tanke på att låta luktärt klättra på det.
Jag tror att det kan bli fint.

Vi grillade korv ut.
Drack gott.
Åt mer mat.

Kollade på Let´s Dance.

Jag tog en rejäl slurp av min medicin före jag la huvudet på kudden.

Idag har vi varite en sväng på Visko och Erikshjälpen.

Kram och Gla´Påsk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback