Onsdag!

Jag kunde somna om efter att A stigit upp.
Jag vaknade av mig själv klockan halv tio!

Det måste varit löprundan igår som gjorde det!

MIA: Klart att det smittar, du har en grund och vi bygger på den. Vi vill till Skatås! Vi hörs.

MALIN: Javisst, är sidan fin!!. Kul att du gillade den. Din nya frisyr är så fin!

Nu är kaffet klart.
Ska softstarta dagen.

Tycker mig höra att häxan-skurtant knackar på dörren...
Henne kan jag släppa in senare.
Hon har sällskap av Zigge ute i regnet.

Först ska jag skaka klart...ni vet att jag under påsken tog medicin, nu får jag sota för det.
Abstinens.
Det är inte kul när varje cell i kroppen darrar!
Jag tycker det är så otäckt.

Ha en fin onsdag!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback