Doktorn sa:

det är en virusinfektion och den är inte kul!
Hon hade själv haft hostan från hell!
Jag fick medicin att inhalera för att luftrören ska få läka/vila.
Kortison-tjosan!
Jag fick också den roliga hostmedicinen Cocillana.
enligt doktorn innehåller den sprit och konstgjort morfin!
Sounds nice så här i påsktider!
När jag var hemkommen gick jag på promenad med Zigge.
Vi ser rådjuren nästan varje dag.
De är sådana livsnjutare,
söker sig till en solig glänta där de ligger och myser i värmen.
Det är en bock och hans två tjejer.
Torestorp-påskliljan har nu slagit ut.
Nu ska jag se om Häxan-skurtant vill komma på besök
eller har hon redan flugit till Blåkulla?
Lite påskpynt ska fram och ägg ska fyllas.
Ha det gott!
<3

Kommentarer
Postat av: Camilla

hostmedicinen i fråga fick jag senast och det hjälpte verkligen! Kram och krya ¨på dig!

Postat av: malin

och så läste jag vidare :) det gick "bra" med andra ord - medicin är det enda som hjälper

fortsätt krya på dig vännen!

2012-04-05 @ 21:07:15
URL: http://mallafors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback