1 april

körde jag Felicia till sitt älskade Madkullen!
Hon ska tillsammans med tre tjejer från klassen göra praktik där.
Hon skulle stanna kvar över påsken.

Vi möttes av Paula på gårdsplanen.
Felicia installerade sig i stugan.

Hon har gjort allt som man måste göra för att driva en gård.
Grovgörat.
Skitgörat.
Allt-annat-görat.

Belöningen har bestått av härliga långturer på hästryggen.
Islandshästar.

Hon är i paradiset.

Nu är hon sjuk, halsont och feber.
Tror ni hon vill att jag hämtar henne?

"-jag kanske hinner bli frisk, jag mår liite bättre.."

Jag längtar så efter henne.
Igår hade jag på mig hennes kofta hela dagen.

Det ska bli så härligt att hämta hem henne på fredag.
Jag vet att vi kommer att tjafsa med varann efter någon timme eller två men det gör inget.

Fina Felicia!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback