Regnet öser ner

och jag blir så "depp"!
Jag gillar inte regn.
Förra veckan packade vi väskan för att flyga till Barcelona.
Hade önskat att vi flög idag också.
Till solen och värmen.

Tiden bara springer iväg.
Helgen var fylld av fotboll.
Cornelia spelade matcher mot danskarna som var på besök.
-en förlust och en vinst.
Disco.
Mycket kul med kompisarna.

Kalas för Matteo som fyllde 8!

Middagar,

och en härlig löprunda i Skatås med fina kusin Mia.
Vi har en egen taktik när vi springer.
Det tar mig minst tre km att bli vän med min andning och under den tiden pratar Mia.
Jag hmmmar till svar eller kanske det blir en mening, inte mer.
Jag är upptagen med att andas!

Kevin sprang med oss men efter en km satte han iväg själv.
Och som han sprang!
Duktig kille som höll tempot helt själv.
Idag ska han springa milen med skolan i Skatås.
Han e peppad kan jag säga.

Jag börjar sent idag.
Ska sätta mig för att plugga nu.
I ugnen torkar jag aroniabär som jag fått av min kollega Annette.
Spännande att se hur det blir. Jag tänker att de kan passa i muslin jag brukar göra själv.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Camilla

vad pluggar du???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback