Att städa dagen efter

funkar bra för mig!
Nu e källaren avklarad.
Dammsugit och plockat i ordning.
TACK! för festen!
Micke och EvaLotta hade fest igår och vi var bjudna.
Drink med mingel och härligt kluriga påståenden att para ihop med rätt person.
Kul sätt att mingla och prata med alla på.
Musikquiz.
Vilka som vann?
Det laget jag var med i....
Fantastisk mat och dryck därtill.
Prat.
Och plötsligt var klockan efter tolv
DÅ började discot och som det svängde!
Tjoho vilket drag!
Finbesök fick vi också.
Självaste Lady Gaga kom ;O)
Vid fyrasnåret lullade vi hemåt.
Perfekt att kunna gå.
Två glada som i natten gick hem, arm i arm, under paraplyt.
TACK för en underbar kväll & natt i härligt sällskap!
Kram
ps nu ska jag vila mig lite, sen ska jag fortsätta att städa för att senare kröna dagen med en runda i Skatås med fina kusin Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback