What a week!

Den började med ett besök , nummer två , på akuten för Cornelia.
Hon hade ont i sin axel och jag önskade få den röntgad.

Det fick vi.
Helt ok, inget brutet.
Skönt att den var hel.

Jag var hos doktorn i onsdags och ja, vad ska jag säga;
-Är jag gammal eller?

En del värden var inte på topp så kan jag säga.
Ska lämna nya prover på onsdag.
Som grädde på moset började det blöda i armvecket efter provtagningen, så det blev hem och byta tröja.

Mitt i allt detta har vardagen funnits.
Föräldramöte.
Fotboll.
Matlagning.
Skola och praktik, det sista var så kul.
Det gick bra :O)

Sen kom posten i fredags...
Cornelia har en spricka i nyckelbenet!
Nu behövde den inte åtgärdas med annat än det "åtta bandage" hon fick för två veckor sen.
Idrott skulle hon avstå under en period men hej;
den var ju hel så hon har spelat inte bara en utan två tre flera matcher.
Hm...
Igår sålde vi fika på A-lagsmatchen.
De blev förlust för IF Warta och med det en nedflyttning till div 4.
Men vi sålde bra så det blev plus i kassan.

Lördagkväll i soffan.
Jag la mig tidigt.

Söndag; Antonio och Zigge drog till skogs för jakt.
Tyvärr hittade inte prins Zigge något.

Nu är tvättmaskinen igång.
Cornelia är på Warta, hon ska spela med F97.
Jag ska strax gå för att titta på matchen.
Sen hem för att städa och laga mat.

Klockan 18 ska jag springa med Kevin och Ditte.
Kusin Mia är hemma och kurerar en förkylning.

Veckan som kommer innehåller roliga saker.
På tisdag t ex ska jag...
Nej det kan jag berätta om sen...

Kram på Er!


http://www.youtube.com/watch?v=I3vmajqZIWY

Detta är ett av veckans mest sedda klipp.
Jag förstår varför.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback