Skönheten

införskaffades igår kväll.
Lustigt ,men när vi var på IKEA förra veckan i ett annat ärende såg jag denna svarta tvättmaskin. OM man kan bli kär i en tvättmaskin så var det det jag blev!
Tycker den e så cool!
OM den kan göra det roligare att tvätta så är det bara en ren (hahaha) bonus!
Antonio kollade upp prestandan och det är en svensktillverkad maskin.
7 kilo tvätt tar den.
Den ska vara bra.
Nu ska det tvättas.

Idag är det fredag och en kalashelg väntar på oss.

Cornelia ska på halloween fest.
Antonio och jag ska gå på QUEER ikväll med goda vänner.
Kevin jobbar på BARISTA, det är invigning av nya p-huset på Frölunda i helgen så det väntas mycket folk.

Imorgon jobbar Antonio med sändningar till Kap Verde för att sen på kvällen gå på GRANNFEST!
Jag ska också med.
Hmmm kanske borde jag ha semester på måndag...

Nu ska jag gå och fixa mina naglar, färg till kvällen.
Lite mys en höstfredag som denna.

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback