Oj, vilken rolig dag

Jag önskar att jag kunde berätta mer men "my lips are sealed"

Var lugn jag kommer, vad det lider, att berätta.

Jag har tagit bilder och jag kan visa dem sen.

Hihi känns spännande, en liten hemlis som jag ändå delar med er.

Livet,
det är många olika saker.
Mycket är vardag, då gäller det att njuta av den.

Jag ska snart göra lite skolarbete.
Jag tröstar mig med att jag använder rätt fingersättning när jag skriver här.
Önskar att ni kunde höra hur mina fingrar spelar över tangenterna.
Jag har haft praktik och det gick bra.
Jag är på banan om än vinglig.
Vem är inte barn i början?

Jo, jag har jobbat många,20 år, som tolk, teckenspråkstolk.
Detta är en helt ny grej för mig.
Jag vet att det kommer att bli bra.
Hav tålamod.

Nu ska jag fixa en läxa och sen blir det doktor House.
Imorgon före jobbet blir det en sväng till vårdcentralen för att ta nya prover.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback