Mmmmm söndag

idag har Ailenroc kommit upp på torra land och fått vinterkläder på. Nu får hon vila till nästa vår. Det blev kanske inte så många turer ut på havet som vi hade tänkt.
Kevin funderar på att ta förarbevis under vintern så kan han gå ut med henne själv tillsammans med kompisar.

Klockan fem tog vi bilen till Skatås Ditte och jag, vi hämtade kusin Mia på vägen. Det blev åttan och det var ljuvligt att springa denna fina höstkväll. Vi håller ett tempo som gör att vi kan prata med varandra.Tack för fint prat :O)

Felicia har jobbat på Barista, Cornelia har tränat och Kevin hjälpte till med båten. Han håller på med ett skolarbete nu.

Jag vill rekommendera en bok....

Radhusdisco
Jag skrattade högt när jag läste den på vagen härom dagen. Bor man i Trollhättan eller känner igen bostadsområdenas namn är det bara ett plus, mest kände jag igen mig själv och andra som fanns i min barndom....

Ha det gott, sov gott!

Kram



Kommentarer
Postat av: Sonja-Lis

Japp, många goa skratt. Kram

2011-10-24 @ 21:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback