Träningsvärk..

Om ett gott skratt förlänger livet ,gav gårdagskvällen mig , minst ett par extra år!

Att skratta så som vi gjorde igår är så underbart , härligt. Befriande.

Nelita, "Antonios-äldsta-barndomsvän" ;O) bjöd på fantastisk mat.
Italiensk inspirerad .
Ett gott vin till.
Berlina.

Vi satt i timmar och pratade, skrattade.
Lekte Doobido...alltså jag är inte speciellt bra på detta
MEN så roligt det var.

Antonio kom och hämtade oss.
Vi körde hem Eva och Maria.

Tack tjejer för en underbar kväll.

Idag lördag är det städning på schemat och inköp av...tapeter.
På måndag kommer bästa morbror Greger för att hjälpa mig att fixa rummet på övervåningen.
Det ska bli ett tvrum.
Antonio och jag ska flytta ner.

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback