Tänk så lycklig jag är....

för att jag tillsammans med Kevin har sprungit 3 km!!
Äntligen!

Jag opererade knät...för länge sen.
Vi sprang några gånger på KapVerde och sen kom vi hem till snö , hagel och drivis.
Ingen löpning blev det.
Nu idag sprang vi Rosenhill tre varv.
Vilken kick!
Gladhormoner i hela systemet.

Helgen har varit fylld av fotboll, två matcher.
En förlust.
En vinst varav två mål gjorda av Cornelia.
Grill och mysig kväll igår med fam Blume Dillner.
Blev också en härlig promenad med drink på Bar67.
Kevin har jobbat som tidtagare på brottningscupen SoftTouch.

Nu det soffan som hägra och allra mest programmet Mästarnas mästare.
Jag säger bara: Ingemar..

Kram kram!


Kommentarer
Postat av: Moster

Herre min ge vad du är duktig som orkar springa så låmgt , du får ju tänka på att du börjar bli Gammal. Jag ska ta och cykla till Mölnlycke nu det är härlig nedförsbacke dit men hem ... Kramar Moster

2011-05-03 @ 12:13:51
Postat av: Kusin Mia

Hej



Ett stort grattis till joggingturen, jag förstår att du har längtat.



Kram

2011-05-03 @ 18:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback