Söndag

Jag ska summera gårdagen med ett ord.
Underbar.
Nej ,det kräver fler ord.
Jag hade så kul tillsammans med tjejerna i klubben.
Vi träffade Carina ,en stil/färg och form- analytiker.
Heter det så?
Ja men Carina gör stil/färg och form analyser.
Hon gav oss tips, råd, tankar , ideér och goda skratt.

Vi målade oss en liten tavla och sen , sen lagade vi mat tillsammans.

Vin/gräddkokta musslor till förrätt.

Fiskbakelser till huvudrätt.
Tillagade och gjorda efter konstens alla regler, utlärda av Jessica.
Denna fantastiska fisk serverades med sås , gjord på det musslorna hade kokat i.
Potatisstomp och sallad.
Vinet Ecologica Berlina ackompanjerade denna måltid, tillsammans med prat och skratt.

Vi lekte en del också.
Det kan jag rekommendera.

Ulrika ,som sov över här och jag kom hem lagom till rösträkningen av EurovisionSongContest.

Grattis till bronsplatsen Eric!

Nu idag söndag har vi promenerat i regn ömsom hagel till Coop.
Jobbat lite, har ju beredskap.
Tittat på fotboll i regn,Cornelias lag förlorade. Stort.
Hon blev dessutom stämplad ganska illa på hälen i slutet av matchen så det blev bara en match idag.
Hon var uttagen till F97 match också.

Nu är middagen äten och frysen är avfrostad.
Hmmm nu ser det tomt ut...måste ha varit mycket is..

Nu väntar Mästarnas mästare.
Sen kvällspromenad med Zigge.

Ha det gott! 


Kommentarer
Postat av: Moster

Hej , vad fint det blev i rummet vad duktig du är, toppen. Hoppas att tummen får vila lite nu när du är färdig med rummet. PS visst var det rätt lag som vann, eller hur ? DS

2011-05-16 @ 22:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback