Ont, ont under

naglarna!!

Igår rev jag tillsammans med tjejerna tapet.
Det gäller att kunna pilla så man får en flik att dra i.
Och till detta pillande använde jag pekfingren.
Och idag är jag ömmar än ögat under naglarna.

Sakerna utflyttade.
Nu är tapeten borta.
Endast vår säng är kvar och det var svårt att sova i det ljuset som blev utan rullgardin.

Nu har jag hunnit köpa både skärblad och frukostfrallor.
Fått iväg barnen till skolan och Antonio har cyklat till jobbet.

När man river tapet i ett gammalt hus hittar man ofta flera lager...
Denna lilla sötnos tittade fram.




Här är mina fina hjälpredor






Nu väntar jag bara på bästa morbror Greger som jag ska handräcka i arbetet.
Jag ska använda dagen till att se och lära.
Jag har en duktig lärare.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback