Lördag

Blev inte köpt någon blomma igår..hm det får jag fixa till.
Jag hade en intensiv arbetsdag igår ... mest på det psykiska planet.

På vägen hem handlade jag.
Antonio fixade middan och sen kilade vi över till grannen.
Mysigt att sitta ute och umgås.
Jag körde Felicia till hästen Coco som skulle få det fint i boxen och lite kvällsmat.
Felicia hade varit med kompisar på ModelLab.
Wow säger jag.





Idag ska vi med grannarna promenera ner för att titta på Varvet.
Vi har en del som vi ska heja fram.
Johan, Magnus, Manuel, EvaLotta,Anneli, Fredrik och säkert har jag glömt någon.
Vi kommer också att få träffa kusin Emileo idag. Han är alldeles ny...mysigt.
Ikväll ska vi förflytta oss något kvarter, norr ut, för middagsmys.

Felicia är i stallet, både nöje och jobb.
Kevin är och jobbar på Barista på Frölunda Torg.
Cornelia spelar match med 97orna.
Antonio matar vildsvinen.
Jag läser tidningar, bloggar och vilar efter morgonens fantastiska massage m akupunktur.

Ha en fantastisk lördag!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Lotta

tack själv för trevlig middagssällskap. Tur att Micke satt på bänken också så vi inte behövde ta ansvaret för att den gick i 1000 bitar

2011-05-21 @ 13:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback