Igår kväll

satt vi i solen på Ullevis östra sida.

Jag,Kevin och Cornelia hade åkt in och mött Antonio när han slutade jobbet.
Vi åt mat på Kungstorget, på den grekiska restaurangen.

Vi köpte godis ocoh sen gick vi till Ullevi!
Det var packat med folk.
Utsålt.

Härlig stämning.

Hmm sen gick något snett...GAISklacken lyckade med bravaden att sätta eld på sina egna banderoller!
Det började brinna och matchen blev uppskjuten.

Några minuter efter utsatt matchstart började derbyt.

GAIS spelade bra och Blåvitt kom undan första halvlek med "blåtta" förskräckelsen.
När jag såg Änglarna spela har jag förståelse för att de inledde säsongen så uselt.
...för att lyckas med fotboll måste man ha bollen, ta bollen, passa bollen ..göra mål
men inget av detta lyckades de med.
De behövde första kvarten för att värma upp och under den tiden hade GAIS ett par fina lägen.
Ett mål blev det till sist innan Blåvitt vaknade och fattade att matchen hade startat och att det var derby.

Det tog sig och vi gick till vila med 1-1!

Hur matchen slutade?

2-1

sa jag att det var Blåvitts hemmamatch?

Kram kram och ut och njut av solens varma strålar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback