Skolavslutning

och kalas för Kevin!



Att höra "Den blomstertid nu kommer " ger mig alltid tårar i ögonen.
Det är verkligen sommarlov.
Förväntan som ligger i luften.
Lediga dagar.

Kevin fick två stipendier.
I år kom han fyra på skolan i nutidsorienteringen.
Och han var den i 8c som haft störst framgång i nutidsorienteringen.
Stort GRATTIS!!

Det sjöngs solo av en flicka som hade en fantastisk röst.

Vi åkte hem för att fika, examensfika.
Jordgubbar, glass och grädde.
Gott.



Cornelia slutade 6:an




Kevin!!




En av presenterna från farmor var denna spännande kub.
Rekordet för att lösa den är
17 sekunder!!


Jag vill berätta om några av de fina råd skolans rektor gav eleverna idag.

Gör ingenting ,men njut av det.
Klättra lite högre upp, se dig omkring, upptäck.
Kramas minst fem gånger om dagen.
Hjälp någon med något varje dag.
Hälsa på någon gammal släkting.
Se dig själv i spegeln och tyck om det du ser!
Gå barfota i gräset.
Glöm inte att bada nakna i sommar!

Dagen har varit fantastisk och mest av allt har jag tänkt på hur snabbt tiden går.
Jag tycker att det var nyss denna lille gosse kom till oss.
Den där tidiga fredagsmorgonen 1996!

Kram kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback