Mmm lördag morgon och klockan ringer...

Halv åtta!!
Ja det vara bara att bita i det sura äpplet och stiga upp.
Frukost.
Packande av väska.
Och iväg mot Kviberg.
Jag skulle jobba i kiosken från nio till ett.
Cornelia och Kevin tittade på kusin Hugos match.
Det blev förlust.
Mina timmar i cafét bara svichade iväg.
Det är så kul att möta alla dessa spelare, liten som stor.
Tränare. Föräldrar och andra närmst sörjande.

Cornelias första match startade klockan tolv.
Det var en jämn match som till sist blev oavgjord.

En timmes väntan på nästa match.
Denna blev...en förlust och så var cupen över för IF Wartas f98/99

Vi stannade kvar för att se flickor 96 spela och som dem spelade.
Så bra.
Sen kom det...domartavla nummer ett.
Nej, jag är bara åskådare men i detta fall såg alla att fel begicks, alla utom han.
I matchens sista sekund måste han ha blivit bländad av sitt eget ego för hur han kunde missa att fyra! tjejer var offside e för mig en gåta!
Jag säger bara; Heja IF Warta!

Nu följer en kavalkad av bilder från dagen och jag vill till mitt försvar säga att jag är part i målet...
Jag väljer motivet..
















Tack tjejer för fina fotbollsmatcher.

Kram!

ps för er som undrar så blev det en cider i Regnbågsparken igår och en sväng förbi BeeBar.
Och kul var det.
Hemma var jag halv ett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback